<< Click to Display Table of Contents >> Navigation: Menulinje > Funktioner > EjdExplorer administrator > Trin for trin |
Ved anvendelse af EjdExplorer Administrator modulet er der to senarier: Første gang de centrale indstillinger oprettes og vedligeholdelse af de centrale indstillinger
I indstillinger tilrettes indstillinger om faneblade, database, adgange, links, SQl forespørgsler m.m.
Hvis filen ikke eksisterer i den udpegede mappe, oprettes filen.
De røde indstillinger er dem der er rettet (forskel mellem den lokal indstillingsfil og den centrale indstillingsfil)
Udpeg mappe til adresseudtræks profiler og faste adresselister. Navngiv og kopier adresseudtræks profil fil. Kopier GIS indstillinger fra den lokale til den centrale GIS indstillingsfil.
I fanebladet rettigheder kan tjekkes hvilke EjdExplorer roller, der er oprettet i databasen. Hvilke AD-grupper er tildelt de enkelte roller og hvilke medlemmer der er i rollerne og AD-grupperne.
Ved tryk på knappen "Kopier ind......" kopieres alle de lokale brugerindstillinger til den centrale indstillingsfil.