Sagsstyring/Kommunikation

<< Klik for at vise indholdsfortegnelsen >>

Navigation:  LIFA's Journal-appliikation >

Sagsstyring/Kommunikation

 

Sagens kommunikation/hændelser/noter/dokumenter/aftaler/afregninger mv.

 

LIFA har, som suppleringsmodul til Journal, udviklet et værktøj til brug for registrering af hændelser og kommunikationer (breve, mails, samtaler, notater osv.) vedr. Journal-opgavers/projekters/sagers gennemførelse. Formålet hermed at er den sagsansvarlige, sagsbehandlere mv. løbende kan følge med i opgaven/sags gennemførelse. Hvem har gjort hvad? Hvem har aftalt hvad med hvem? Erindring (reminder) vedr. tvungne aktiviteter i sagens næste trin!, Hvilke dokumenter er modtaget/afsendt vedr. sagen? Hvilke afregninger er foretaget i sagen? Osv., Osv, Osv.

Kommunikationsmodulet

 

clip0032

I kommunikationsmodulet kan dokumenter eller mails trækkes ind fra stifinderen, således at de kan indgå i en sag og hjælpe de internt involverede med at holde overblikket over en sags gennemførelse. Ud over dokumenter og mails kan der løbende registreres noter/notater. For alle typer registreringer kan der lægges ”remindere” ind, som hjælper med at sikre nødvendig/ønsket opfølgning på givne aktiviteter under sagsudarbejdelsen.

Nærmere beskrivelse af modulets muligheder ses her: Kommunikationsmodul.